ממלכתי? התגובה המקוממת של גנץ לרצח

    איתי גדסי No Comments on ממלכתי? התגובה המקוממת של גנץ לרצח

    יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ הגיב לאירוע הרצח החמור ביפיע ובחר לקרוא לפיטוריו של השר לביטחון לאומי

    גנץ צילום: יונתן סינדל/Flash90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הטבח בצפון: יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב לאירוע הרצח ביפיע וקרא לפטר את השר בן גביר. "אני מבקש להשתתף בצער משפחות הנרצחים ולאחל החלמה לפצועים מאירועי הירי הקשים היום בצפון. המציאות של הפשיעה במדינת ישראל מזעזעת, ובחברה הערבית בפרט", כתב גנץ.

    "לפני מספר חודשים – הצגנו את "תוכנית איזנקוט" למלחמה בפשיעה – שכוללת צעדים פרקטיים. הגיע הזמן שראש הממשלה יאמץ צעדים פרקטיים, "ייכנס לאירוע" וישים את הנושא בראש סדר העדיפויות", הוסיף. "הצעד הראשון צריך להיות פיטורי בן גביר שמתעסק במופעי רהב בבתי הכלא ובהדחת קצינים, במקום בצעדים בשטח. הוא לא יכול לטפל באירוע מורכב כזה, וספק אם הוא מעוניין לטפל בו. המחנה הממלכתי תגבה כל צעד נכון ואחראי – נדרשת תוכנית חירום".

    בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו מסר: "אני מזועזע מהרצח הנורא ליד נצרת. אנחנו נחושים להפסיק את שרשרת הרציחות הללו. נעשה זאת לא רק בתגבור המשטרה, אלא גם בסיוע של השב"כ. אני נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו, נגד ארגוני הפשע, נגד הרציחות הללו.

    video
    play-sharp-fill

    קיימתי שורה של ישיבות כבר השבוע בנושא הזה עם גורמי הביטחון, המשפט והמשטרה, ואני מתכוון להמשיך בשבוע הבא ולהגיע לתוצאה מהירה".



    0 תגובות